Halaman


welcome!

...

0

TiPs UntUk sEnyUmAn mEnaWAn kAlbU....





Senyuman juga memerlukan tips.... Terutamanya bagi gadis-gadis kerana senyuman ini dapat memaparkan penampilan sebenar mereka. Jadi, untuk mendapatkan senyuman yang menawan ikutlah tips yang tidak seberapa ini....huhuhu.....





  1. Benarkan diri kamu tersenyum. Berikan bibir anda kebenaran untuk senyum. Jika kamu takut untuk senyum, ingatlah senyum senyuman itu amat berkuasa. Kuatkan diri dan senyumlah walau kamu takut senyuman kamu itu tidak akan berbalas... Tapi ingatlah senyuman itu akan terbalas juga satu hari nanti.


  2. Ikhlaskan senyuman...Walau secantik mana pun rupa kamu, orang yang melihat senyuman kamu itu pasti tidak akan rasa apa-apa dan kamu tidak perlu marah jika mereka tidak membalas senyuman kamu kerana senyuman itu tidak ikhlas.


  3. Fikirlah perkara-perkara yang menggembirakan, nescaya senyuman kamu itu senyuman yang terhebat. Secara tidak langsungnya, orang yang melihat kamu senyum itu akan turut merasai kegembiraan dalam hati kamu.


  4. Senyumlah dengan mata... Walau kamu senyum tetapi mata kamu menjuling ke arah orang itu, senyuman itu tidak akan membawa makna apa-apa. Senyumlah sehingga nampak kerdipan cahaya dalam mata kamu...


  5. Elakkan tersengih... kerana sengih itu bukan senyuman....heheheh... Lakukanlah sendiri dan kamu akan tahu bezanya senyum dan sengih....


  6. Kekalkan kesihatan mulut jika mahu senyuman yang menawan. Kamu mahu dilihat dengan senyuman yang dipenuhi sisa makanan dicelah gigi?? Ataupun kesan kavita yang memberikan kesan warna kuning ke atas gigi kamu?? Sudah semestinya tidak mahu bukan.... Jadi, jagalah kesihatan mulut untuk memberikan senyuman yang akan membuatkan orang lain senang hati melihatnya.


  7. Pastikan penjagaan bibir diambil kira. Bibir yang merekah dan kelihatn kering menjadikan senyuman kelihatan kurang menarik. Pastikan pemakaian lip balm dan minumlah air masak sebanyak mungkin bagi mengekalkan kelembapan bibir yang optimum.


  8. Senyum dengan hanya menampakkan gigi bahagian atas. Elakkan senyum dengan menampakkan keseluruhan gigi. Amatlah tidak menarik dan senyuman juga kelihatan buruk. Kamu boleh melihat contoh senyuman model-model dalam majalah yang sangat cantik dan menawan.. Mana tahu kamu juga boleh menunjukkan bakat senyuman kamu itu juga untuk menjadi model...heheheh...


  9. Separuh senyum, separuh ketawa... Wah!!! Senyuman sebegini lah yang paling hebat... Senyuman ini yang dikatakan memukau, menggoda dan dapat memikat hati lelaki... Benarkah???






0 ulasan:

Back to Top